Η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας

Κατά βάθος όλοι ξέρουμε πότε είμαστε στον «σωστό δρόμο»...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άντρες

Υπάρχει κάτι στο χρωμόσωμα Υ...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Ο τρόπος που καθόμαστε δείχνει τον χαρακτήρα μας!

Σταυροπόδι, με τα πόδια χαλαρά ή στα πλάγια...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Σπιτικό γαλάκτωμα καθαρισμού από έλαιο τριαντάφυλλου!

Ένα υπέροχο καθαριστικό από ροδέλαιο και...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0

Από πού αλλού να κόψω;

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Save Money
Όλες οι οικογένειες κοιμούνται και ξυπνούν πλέον με αυτή τη σκέψη, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες οικονομικές υποχρεώσεις. Οι μειώσεις μισθών, η ανεργία, η ακρίβεια, τορπιλίζουν την προσπάθεια και σπρώχνουν τα νοικοκυριά στο να γίνονται ολοένα και πιο «εφευρετικά», προκειμένου να εξασφαλίσουν τα προς το ζην με ολοένα και λιγότερα χρήματα.

Στο μικροσκόπιο έχουν μπει όλες οι οικογενειακές δαπάνες. Από τα είδη πρώτης ανάγκης που προμηθευόμαστε από τα σουπερμάρκετ και τα έξοδα μετακινήσεων μέχρι τους λογαριασμούς και τα δάνεια. Οι λύσεις που έχουν στη διάθεσή τους οι καταναλωτές είναι συγκεκριμένες και ανά κατηγορία αποτυπώνονται ως εξής:

1.Αγορά καταναλωτικών αγαθών. Εκρηκτική είναι πλέον η αύξηση στις πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label), καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν οικονομικότερες λύσεις.

Μετά τα χαρτικά και τα απορρυπαντικά, αυξημένη ζήτηση καταγράφεται και στο χώρο των τροφίμων. 
* Οι προσφορές των προμηθευτών στα σουπερμάρκετ δίνουν και παίρνουν. Οι προσφορές εκδηλώνονται είτε με μειώσεις τιμών για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (σε συγκεκριμένα επώνυμα προϊόντα οι εκπτώσεις αγγίζουν και το 40%) είτε με πωλήσεις τύπου «ένα συν ένα δώρο».
Οι καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί πλέον με αυτές τις προσφορές και περιμένουν τις ανακοινώσεις των καταστημάτων, για να αγοράσουν φθηνά.
* Τα outlet κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, καθώς προσφέρουν εκπτώσεις 50%-60% καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
* Οι αγορές προϊόντων μέσω διαδικτύου κερδίζουν έδαφος, καθώς οι καταναλωτές εξασφαλίζουν χαμηλότερες τιμές. Ακόμη και παραδοσιακά καταστήματα (π.χ. ηλεκτρικών ειδών) προσφέρουν χαμηλότερες τιμές για το ίδιο προϊόν, υπό την προϋπόθεση ότι ο καταναλωτής θα το παραγγείλει μέσω Internet. Σύγχρονη επιχειρηματική μόδα αποτελεί και η διάθεση κουπονιών μέσω Διαδικτύου. Με τα κουπόνια αυτά, ο καταναλωτής μπορεί να εξασφαλίσει εκπτώσεις 60%-70% για συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες (από μασάζ και κουρέμα μέχρι γεύματα σε εστιατόρια και συνδρομές για γυμναστήρια).
* Οσο βαθαίνει η κρίση τόσο ενισχύεται η «ανταλλακτική οικονομία». Ο ένας χαρίζει στον άλλον αγαθά και προϊόντα που δεν του χρειάζονται πλέον. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, τα παιδικά ρούχα, τα βιβλία, τα CD. Οι αγγελίες τύπου «χαρίζονται» αυξάνονται και πληθύνονται.

2.  Λογαριασμοί. Οι λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης κυκλοφορούν πλέον ευρέως στην αγορά, ενώ οι τιμές τους έχουν πέσει αρκετά. Η αντικατάσταση των παλαιών λαμπτήρων θεωρείται πλέον πολύ καλή λύση. Η αντικατάσταση ενός λαμπτήρα 60 Watt με έναν χαμηλής κατανάλωσης 11 Watt μπορεί να εξασφαλίσει έως και 30 ευρώ ετησίως, ειδικά στα μεγάλα νοικοκυριά.
* Πολλά νοικοκυριά επιλέγουν πλέον να χρησιμοποιήσουν τα κλιματιστικά για την κάλυψη των αναγκών σε θέρμανση. Ανεξάρτητα από το αν έχουν δίκιο ή όχι στην επιλογή, καλό θα είναι ο ρυθμιστής της θερμοκρασίας να μην υπερβαίνει τους 24-25 βαθμούς Κελσίου, καθώς η υψηλότερη θερμοκρασία φουσκώνει και τον λογαριασμό. Μονιμότερη λύση είναι η αντικατάσταση των μηχανημάτων με συσκευές Α' κλάσης. Ωστόσο, αυτή η λύση κοστίζει, διότι τα μηχανήματα με χαμηλή ενεργειακή απόδοση είναι ακριβότερα.
* Για τη μείωση των λογαριασμών του τηλεφώνου υπάρχουν διάφορες λύσεις. Στα κινητά, οι συνδρομητές επιλέγουν, αντί να πάρουν επιδότηση για αντικατάσταση της συσκευής, να εξασφαλίσουν μείωση του παγίου. Μεγάλη στροφή παρατηρείται προς τα καρτοκινητά και τα συμβόλαια με χαμηλότερο πάγιο (προσοχή, διότι αυτές οι λύσεις μπορεί να αποδειχθούν ακριβότερες, αν εξακολουθήσει ο συνδρομητής να χρησιμοποιεί τακτικά το τηλέφωνό του).
Στη σταθερή τηλεφωνία ως λύση επιλέγεται η κάλυψη μέρους των τηλεφωνικών αναγκών μέσω του Διαδικτύου.

3. Μετακινήσεις. Όσοι χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο, πρέπει να γίνει μια καλή έρευνα αγοράς για την επιλογή φθηνότερου πρατηρίου.


Πηγή: Ελευθεροτυπία

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Save Money
Συντακτική Ομάδα
26/05/13 00:11
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
<< Προηγούμενο Επόμενο >>    
Πίσω… στο σπίτι των γονιών μου!

Στις μέρες μας κυριαρχεί η επιστροφή-συγκατοίκηση στο σπίτι των γονιών...

Διαβάστε περισσότερα...
Γυναίκα και Υγεία...

Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΔΗΛΑΤΟ. Κορίτσια ποδήλατο ξανά!

Όλες μας αποκτήσαμε κάποτε το παιδικό μας όνειρο ένα ποδηλατάκι!

Διαβάστε περισσότερα...