Η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας

Κατά βάθος όλοι ξέρουμε πότε είμαστε στον «σωστό δρόμο»...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άντρες

Υπάρχει κάτι στο χρωμόσωμα Υ...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Ο τρόπος που καθόμαστε δείχνει τον χαρακτήρα μας!

Σταυροπόδι, με τα πόδια χαλαρά ή στα πλάγια...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Σπιτικό γαλάκτωμα καθαρισμού από έλαιο τριαντάφυλλου!

Ένα υπέροχο καθαριστικό από ροδέλαιο και...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0

Πλαδαρά Μπράτσα, πώς να τα αντιμετωπίσω;

Πολλές γυναίκες αντιμετωπίζουν το πρόβλημα χαλάρωσης στα μπράτσα. Το αυξημένο βάρος είναι συχνά η αιτία, όμως ακόμα και γυναίκες με κανονικό βάρος αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.

Η αντιμετώπιση; Αφιερώστε μόνο 20 λεπτά την ημέρα και κάντε τις παρακάτω απλές ασκήσεις :

1.Πάρτε ένα πλαστικό μπουκαλάκι γεμάτο νερό (0,5 lt) και χρησιμοποιείστε το σαν «βαράκι».  Όσες από εσάς είστε  οργανωμένες και έχετε βαράκια γυμναστικής ακόμα καλύτερα. Σηκώστε το χέρι σας ψηλά, κρατώντας το βάρος και στη συνέχεια λυγίστε το πίσω από το κεφάλι σας. Επαναλάβετε την άσκηση για 15 φορές κι έπειτα αλλάξτε χέρι.

2.Συνεχίζουμε τις ασκήσεις με το μπουκαλάκι του νερού ή τα ελαφρά βαράκια. Σε όρθια θέση στέκεστε με το ένα χέρι σε μια καρέκλα. Στο άλλο χέρι κρατάτε το μπουκάλι. Κολλάτε το βραχίονα σας στα πλευρά σας με το χέρι σας να σχηματίζει ορθή γωνία. Τεντώνετε το χέρι παράλληλα με το έδαφος και επαναφέρετε σε ορθή γωνία. Επαναλάβετε  την άσκηση 15 φορές κι έπειτα αλλάξτε χέρι.

3.Συνεχίζουμε σε όρθια θέση. Κρατάμε δύο μπουκάλια νερό, ένα στο κάθε χέρι. Λυγίζουμε ελαφρά τα γόνατα. Ξεκινάμε με τα χέρια τεντωμένα κρατώντας τα βαράκια δίπλα από τους γοφούς.  Λυγίζουμε τους αγκώνες και φέρνουμε τα μπουκάλια μέχρι το ύψος των ώμων. Μείνετε εκεί για λίγο και ύστερα επαναφέρετε αργά τα χέρια στην αρχική τους θέση.  Επαναλάβετε  την άσκηση 15 φορές.

4.Αφήνουμε τα βαράκια και συνεχίζουμε άλλες ασκήσεις.  Καθόμαστε όρθιες  με πλάτη σε μια καρέκλα.  Ακουμπώντας τα χέρια μας προς τα πίσω πιάνοντας την καρέκλα, λυγίζουμε τα πόδια μας, κάνουμε 15 «καθίσματα», και σταματάμε.

5.Άλλη μια πολύ χρήσιμη και αποτελεσματική άσκηση την οποία μπορείτε να κάνετε είτε σε όρθια, είτε σε καθιστή στάση: ενώστε τις παλάμες των χεριών σας και προσπαθήστε να πιέσετε τη μία με την άλλη. Επαναλαμβάνουμε 15 – 20 φορές.

6.Τέλος, για τις πιο προχωρημένες, προτείνουμε τα θαυματουργά Push ups. Επαναλάβετε 15 φορές.

Το σχέδιο προπόνησης που σας προτείνουμε, πράγματι, θα βοηθήσει τα μπράτσα σας να γίνουν πιο σφιχτά και πιο σέξι, αλλά... αν θέλετε να απαλλαγείτε από τα παχάκια ή το λίπος στα χέρια σας, ο μόνος τρόπος είναι να κάνετε μια διατροφή αδυνατίσματος και άσκηση ταυτόχρονα.

Επίσης, στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε ακόμα πιο πολλές ασκήσεις για να σφίξετε τα μπράτσα σας! 



Συντακτική Ομάδα
19/05/13 01:07
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
<< Προηγούμενο Επόμενο >>