Η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας

Κατά βάθος όλοι ξέρουμε πότε είμαστε στον «σωστό δρόμο»...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άντρες

Υπάρχει κάτι στο χρωμόσωμα Υ...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Ο τρόπος που καθόμαστε δείχνει τον χαρακτήρα μας!

Σταυροπόδι, με τα πόδια χαλαρά ή στα πλάγια...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Σπιτικό γαλάκτωμα καθαρισμού από έλαιο τριαντάφυλλου!

Ένα υπέροχο καθαριστικό από ροδέλαιο και...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0

Μυστικά για το σπανάκι!

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Μαγειρική
Το σπανάκι είναι ένα ωφέλιμο λαχανικό και πηγή εξαιρετικά πλούσια σε σίδηρο αποτελεί και ένα θαυμάσιο υλικό για γευστικά και υγιεινά πιάτα. 

Γνωρίζετε όμως πως διατηρείται το σπανάκι, ή πως εξασφαλίζεται η καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου που περιέχεται σε αυτό από τον οργανισμό μας;

Βρήκαμε και σας παραθέτουμε μικρά μυστικά που αφορούν το θαυμάσιο αυτό λαχανικό:

•Για να μην έχει υγρά το σπανάκι, μαγείρεψε το με λίγη τριμμένη φρυγανιά που απορροφά τα υγρά.

•Για να μην πικρίζει το σπανάκι πρέπει να είναι τρυφερό, να έχει πράσινο χρώμα και πελτό μίσχο. Αποφεύγετε τα σπανάκια με  κιτρινισμένα φύλλα ή κοτσάνι σκληρό και αφυδατωμένο.

•Για να πετύχεις καλύτερη απορρόφηση σιδήρου, συνόδεψε το σπανάκι με ντομάτα, λεμόνι, πιπεριά ή άλλα τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C . Το σπανάκι είναι τροφή πλούσια σε σίδηρο, ωστόσο αυτός βρίσκεται σε μορφή που δεν απορροφάται εύκολα από τον οργανισμό. Συνδυάζοντάς το με βιταμίνη C διπλασιάζεις την απορρόφησή του.

•Για να διατηρήσεις το σπανάκι, το βάζεις ωμό στο ψυγείο για 4-6 ημέρες, κλεισμένο αεροστεγώς σε πλαστική σακούλα τροφίμων.

Διατηρείται ωμό στο Δεν σας μένει παρά να εντάξετε το σπανάκι στις διατροφικές συνήθειες για έναν πολύ πιο υγιεινό τρόπο ζωής 

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Μαγειρική
Συντακτική Ομάδα
16/04/13 00:18
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
<< Προηγούμενο Επόμενο >>    
Ραβανί με sauce σοκολάτας και κυδώνι

Ετοιμάζουμε το ραβανί: δουλεύουμε το βούτυρο...

Διαβάστε περισσότερα...
Bίδες με πέστο και δύο ντομάτες

Χρόνος προετοιμασίας: 30’ Χρόνος βρασίματος ζυμαρικών: 10’-12’

Διαβάστε περισσότερα...
Tαλιατέλες με τρία είδη σολομού (φρέσκα ζυμαρικά)

Χρόνος προετοιμασίας: 1 ώρα και 30’ Χρόνος ψησίματος για τις ταλιατέλες: 1’-2’

Διαβάστε περισσότερα...