Η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας

Κατά βάθος όλοι ξέρουμε πότε είμαστε στον «σωστό δρόμο»...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άντρες

Υπάρχει κάτι στο χρωμόσωμα Υ...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Ο τρόπος που καθόμαστε δείχνει τον χαρακτήρα μας!

Σταυροπόδι, με τα πόδια χαλαρά ή στα πλάγια...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Σπιτικό γαλάκτωμα καθαρισμού από έλαιο τριαντάφυλλου!

Ένα υπέροχο καθαριστικό από ροδέλαιο και...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0

Δωρεάν υπηρεσίες από τον Τραπεζικό Μεσολαβητή!

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Save Money
Ο Τραπεζικός Μεσολαβητής (Τ.Μ.) είναι ένας ανεξάρτητος θεσμός, που δημιουργήθηκε από την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών (E.E.T.), για να εξετάζει δίκαια, αμερόληπτα και με διαφανείς διαδικασίες τις διαφορές των συναλλασσομένων με τις τράπεζες και να επιδιώκει τη φιλική διευθέτηση αυτών των διαφορών.

ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΡΑ
Στον Τραπεζικό Μεσολαβητή μπορούν να προσφύγουν μόνον ιδιώτες (όχι νομικά πρόσωπα), και για τραπεζικές συναλλαγές που δεν αφορούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Πριν απευθύνετε το παράπονό σας στον Τ.Μ., πρέπει απαραιτήτως κατ' αρχήν να προσπαθήσετε να το επιλύσετε απευθείας με την τράπεζά σας ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία:

ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ
Πρώτο βήμα για την υποβολή του παραπόνου σας είναι ν' απευθυνθείτε άμεσα στον υπεύθυνο του καταστήματος της τράπεζάς σας (προϊστάμενο υπηρεσίας, διευθυντή καταστήματος). Είναι υποχρεωμένος να ακούσει το πρόβλημά σας και να σας βοηθήσει, γιατί η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί υποχρέωσή του. Κανονικά, ο υπεύθυνος του καταστήματος θα πρέπει ν' απαντήσει στο παράπονό σας μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες. Δεύτερο βήμα, αν δεν σας ικανοποιεί η λύση που σας προτείνει ο υπεύθυνος , είναι να απευθυνθείτε στην ειδική Υπηρεσία Πελατών της τράπεζας. Κανονικά, η Υπηρεσία Πελατών θα πρέπει να σας απαντήσει εγγράφως σε 10 εργάσιμες ημέρες από την υποβολή του παραπόνου σας.

ΣΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ
Στην πλειοψηφία τους τα παράπονα των πελατών επιλύονται επιτόπου, από την ίδια την τράπεζα. Παρ' όλα αυτά, αν δε μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση της Υπηρεσίας Πελατών της Τράπεζας ή αν περάσουν οι 10 εργάσιμες ημέρες χωρίς να πάρετε απάντηση, μπορείτε το αργότερο μέσα σε 1 μήνα (από την απάντηση της τράπεζας ή από την πάροδο των 10 εργάσιμων ημερών) να υποβάλετε το παράπονό σας στον Τ.Μ. Θυμηθείτε ότι η διαδικασία υποβολής παραπόνων στον Τ.Μ. γίνεται αποκλειστικά και μόνο γραπτώς. Γι' αυτό ζητείστε από τον Διευθυντή του καταστήματος της τράπεζάς σας το "ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ προς τον Τραπεζικό Μεσολαβητή " ή εκτυπώστε το κείμενο του Εντύπου Παραπόνων, από το site του Τ.Μ. Συμπληρώστε το, περιγράφοντας με συντομία και σαφήνεια το παράπονό σας, υπογράψτε το και ταχυδρομήστε το στον Τ.Μ. μαζί με κάθε έγγραφο (πρωτότυπο ή επικυρωμένο αντίγραφο) σχετικό με την υπόθεσή σας.

ΤΙ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
Ο Τ.Μ. εξετάζει παράπονα ή διαφορές που σχετίζονται με την παροχή τραπεζικών υπηρεσιών σε ιδιώτες (π.χ. λογαριασμό κατάθεσης, χορήγηση δανείου, έκδοση επιταγών, κάρτες κ.ά.) από τις τράπεζες που συμμετέχουν στο θεσμό. 

ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ;
Η ταχυδρομική διεύθυνση του Τ.Μ. είναι: Τ.Θ. 3391, 10210 Αθήνα.
Επίσης, όλο το 24ωρο, οδηγίες για την υποβολή παραπόνων στον Τ.Μ. παρέχονται στην ειδική γραμμή ενημέρωσης κοινού, στο τηλέφωνο 2103376700.
Στο ίδιο τηλέφωνο, τις εργάσιμες ημέρες, από 8.30' π.μ. έως 3.00' μ.μ., μπορείτε να μιλήσετε με το προσωπικό του Γραφείου του Τ.Μ.

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ;
Όχι. Οι υπηρεσίες του Τ.Μ. παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Ο Τ.Μ. θα σας ενημερώσει, άμεσα, με επιστολή του, ότι παρέλαβε το έντυπο του παραπόνου σας. Αν χρειασθεί θα σας ζητήσει περισσότερες πληροφορίες.
Εφόσον το παράπονό σας αφορά θέμα που ο Τ.Μ. μπορεί να εξετάσει, αφού απευθυνθεί στην τράπεζα, για να ακούσει την άποψή της, θα προβεί με απόλυτη εχεμύθεια και σε σύντομο χρόνο στις παρακάτω ενέργειες:

ΦΙΛΙΚΗ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ
Αρχικά ο Τ.Μ. θα προτείνει τη φιλική διευθέτηση της διαφοράς, επιδιώκοντας να συμβιβάσει τα δύο μέρη. Η πρότασή του θα πρέπει να γίνει δεκτή τόσο από τον ιδιώτη όσο και από την τράπεζα.

ΣΥΣΤΑΣΗ
Αν δεν επιτευχθεί συμβιβασμός, ο Τ.Μ. θα προχωρήσει στη διατύπωση έγγραφης σύστασης προς τα δύο μέρη, με σκοπό και πάλι την επίλυση της διαφοράς.
Τη σύσταση αυτή μπορείτε τόσο εσείς όσο και η τράπεζα να τη δεχθείτε ή να την απορρίψετε γραπτώς.
Αν η σύσταση του Τ.Μ. δεν γίνει δεκτή είτε από εσάς είτε από την τράπεζα, μπορείτε να επιδιώξετε την ικανοποίησή σας στα Δικαστήρια.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η διαδικασία εξέτασης παραπόνων από τον Τ.Μ. σε καμία περίπτωση δεν αναστέλλει τις νόμιμες προθεσμίες για προσφυγή στη Δικαιοσύνη.


Συντακτική Ομάδα : Σοφία Θεοφάνη

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Save Money
Συντακτική Ομάδα
21/02/13 08:17
Αρέσει: 1 / Σχόλια: 0
<< Προηγούμενο Επόμενο >>    
Πίσω… στο σπίτι των γονιών μου!

Στις μέρες μας κυριαρχεί η επιστροφή-συγκατοίκηση στο σπίτι των γονιών...

Διαβάστε περισσότερα...
Γυναίκα και Υγεία...

Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΔΗΛΑΤΟ. Κορίτσια ποδήλατο ξανά!

Όλες μας αποκτήσαμε κάποτε το παιδικό μας όνειρο ένα ποδηλατάκι!

Διαβάστε περισσότερα...