Βροχή αρνητικών αντιδράσεων προκλήθηκαν από χρήστες του facebook και twitter όταν ένα χρήστης ανέβασε στο διαδίκτυο από το κινητό του το σλόγκαν που στόλιζε την βιτρίνα του fokas στην Ερμού: “HUNGRY BUT CHIC”. (μετάφραση: Πεινασμένη αλλά κομψή).
Εξοργισμένοι πολλοί χρήστες την θεώρησαν πολύ κακόγουστη και κακοήθη λόγω της δυσμενής οικονομικής κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η χώρα μας.
Βέβαια, προσπάθησαν να εξηγήσουν ότι η φράση αυτή είναι παρμένη από την καμπάνια της εταιρείας ρούχων kookai, η οποία στο εξωτερικό εισέπραξε επίσης κακές κριτικές μιας κι εκεί ερμηνεύτηκε σαν: ”πεινασμένη με την έννοια της ανορεκτικής αλλά σικάτης”, προβάλλοντας έτσι έμμεσα το πρότυπο της ανορεκτικής.
Όπως και νά έχει, είτε αναφέρεται στις πεινασμένες αλλά σικάτες ή στις ανορεκτικές αλλά σικάτες είναι προσβλητικό και κακοήθες και καλά έπραξαν οι υπεύθυνοι του καταστήματος και την απέσυραν από την βιτρίνα.
Ωστόσο, περιμένουμε και μία συγνώμη...