Η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας

Κατά βάθος όλοι ξέρουμε πότε είμαστε στον «σωστό δρόμο»...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άντρες

Υπάρχει κάτι στο χρωμόσωμα Υ...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Ο τρόπος που καθόμαστε δείχνει τον χαρακτήρα μας!

Σταυροπόδι, με τα πόδια χαλαρά ή στα πλάγια...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Σπιτικό γαλάκτωμα καθαρισμού από έλαιο τριαντάφυλλου!

Ένα υπέροχο καθαριστικό από ροδέλαιο και...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0

Το νέο όπλο στο αδυνάτισμα είναι .... νωρίς στο κρεβάτι!

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Υγεία Ψυχολογία Ομορφιά Αδυνάτισμα
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, ένας απλός τρόπος για να χάσει κάποιος τα περιττά του κιλά φαίνεται πως είναι να πηγαίνει πιο νωρίς για ύπνο! 

Όπως έδειξε, όταν μια ομάδα παιδιών άλλαξαν για μία εβδομάδα τις συνήθειες ύπνου τους και έμπαιναν για ύπνο μία ώρα νωρίτερα, κατέληξαν να τρώνε κατά μέσον όρο 134 θερμίδες λιγότερες την ημέρα και έχασαν μισό κιλό. Επιπλέον, μειώθηκαν τα επίπεδα της ορμόνης της πείνας στο αίμα τους.

Αν και η μελέτη διεξήχθη σε παιδιά, οι ερευνητές πιστεύουν ότι κάλλιστα τα ευρήματά της ισχύουν και για τους ενήλικες.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο λιγοστός ύπνος συσχετίζεται με μεγαλύτερο κίνδυνο συσσώρευσης περιττών κιλών. Η παρούσα μελέτη, όμως, δείχνει με σαφήνεια πως η αύξηση της διάρκειας του ύπνου μπορεί να μειώσει τα κιλά μας.

Την μελέτη, που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Pediatrics» και διήρκησε τρεις εβδομάδες, πραγματοποίησαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Temple, στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ.

Οι ερευνητές επιστράτευσαν 37 παιδιά, ηλικίας 8 έως 11 ετών, το ένα στα τέσσερα εκ των οποίων ήσαν υπέρβαρα ή παχύσαρκα.

Την πρώτη εβδομάδα ζητήθηκε από τα παιδιά να ακολουθήσουν το συνηθισμένο πρόγραμμα ύπνου. Την δεύτερη εβδομάδα να κοιμηθούν λιγότερο και την τρίτη περισσότερο από το συνηθισμένο.

Η πρόσληψη φαγητού και η απώλεια βάρους παρατηρήθηκαν μόνο όταν κοιμόντουσαν περισσότερο, ενώ εξετάσεις έδειξαν ότι κατ’ αυτήν την εβδομάδα μειώθηκαν στο αίμα τους τα επίπεδα της λεπτίνης - της ορμόνης που ρυθμίζει την όρεξη.

«Τα ευρήματά μας υποδηλώνουν ότι η αύξηση της διάρκειας του ύπνου μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην πρόληψη και θεραπεία της παχυσαρκίας, τουλάχιστον στα παιδιά», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ Σαντέλ Χαρτ, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Τμήμα Δημοσίας Υγείας του Temple.

Και πρόσθεσε πως πιθανότατα το ίδιο ισχύει για τους ενήλικες.

Οι ερευνητές συνεχίζουν την έρευνά τους για να ανακαλύψουν και τις μακροπρόθεσμες επιδράσεις της αύξησης του ύπνου, τόσο στις διατροφικές συνήθειες όσο και στην φυσική δραστηριότητα και το βάρος.


Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Υγεία Ψυχολογία Ομορφιά Αδυνάτισμα
Συντακτική Ομάδα
06/11/13 13:24
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
<< Προηγούμενο Επόμενο >>    
Η σοκολάτα… αδυνατίζει;

Μπορεί να μοιάζει πολύ καλό για να είναι αληθινό, όμως...

Διαβάστε περισσότερα...
Η δίαιτα των τριών ημερών που θα σας κάνει να βρείτε άμεσα τη φόρμα σας!

Ποια είναι τα βασικά μυστικά της τριήμερης δίαιτας...

Διαβάστε περισσότερα...
Τα μυστικά για τη διατήρηση της απώλειας βάρους

Γιατί κάποιοι δεν ξαναπαίρνουν τα κιλά που έχασαν ενώ...

Διαβάστε περισσότερα...
Οι 10 μαγικές τροφές που κόβουν την όρεξη και μας γλιτώνουν απο περιττά κιλά

Μια «χρυσή λίστα» που περιλαμβάνει τις... μαγικές τροφές που...

Διαβάστε περισσότερα...